Sen uppdatering

Åkte hem från skolan idag efter provet. Kroppen var inte alls med mig idag. Hade allt på samma gång. Så har sovit nästan hela tiden som jag kom hem för att försöka må bättre. Har mått dåligt fram och tillbaka hela veckan, tror jag har åkt på en förkylning eller nått. Men imon ska jag gå jag måste det. Känns som jag har varit borta jättemycket den sista tiden. Imorgon drar jag ut till Tobbe igen för grillningen med en massa människor som jag inte träffat innan troligen :P Dom skulle ha en liten "inflyttningsfest" för honom även fast det var ett tag sen han flyttade, så då blev vi bjudna :) Nehe nu väntar svenskan. 


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin