Tröööött!

Somnar när som. Ögonen är tunga som bly och hela kroppen är död. Hatar måndagar alltid lika plågsamt att gå upp. Gick förövrigt hem idag från stan vilket är ca 1 mil, sjukt stolt över mig själv! ;) Hade ingen lust att vänta två timmar och 45 min i stan så blev en väldigt lång promenad ist :P Så det kan nog bidra med att jag är trött, har precis varit och ridit också. Tror dock att jag håller på/ har fått muskelinflamation. Har så sjukt ont i musklerna i ryggen och dom är stenhårda och super ömma. Kan knappt böja mig ner eller gå vissa stunder. Har haft det så sen i lördas. Har även haft ont i min nacke och min ena axel konstant i snart tre månader. Men det är bara vänster sida av nacken och vänster axel som gör ont :S Man är jätte om i den andra axlen och sidan av nacken :S Hoppas det går över snart iaf.


Kör på en gamal cam bild ;)

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin