Söndasångest

Usch har absolut ingen lust att gå upp till skolan imon. Vet inte om det är för att jag är så jävla trött och absolut inte vill sova själv ikväll, eller för att jag är så skoltrött. Min älskling sov hos mig inatt, och det var länge sen jag sov så bra. Vaknade dock redan halv åtta av att han vaknade. Så ögonen är väldigt tunga just nu, ska bara ta en dusch sen blir det att försöka sova. Måste plugga lite också har slarvat med det, men har inte haft någon ork alls. Vi lagade tacos, åt godis och mös i soffan framför tvn. Idag var båda väldigt sega så blev rätt mycket tv tittande idag också, typiskt söndagar. Vi var duktiga och lagade hemmagjord pizza iaf ;)Nehe duschen var det ja!

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin