Trötter

Känner att jag har fått alldelses för lite sömn denna helgen. Men helgen har varit kanon! Och en massa bilder blev det, så kommer ta ett tag att fixa alla och innan jag har visat alla. Men kommer inte visa upp alla samtidigt utan kommer komma i omgångar, för tror det är runt 150 bilder jag ska välja ut och fixa till. Hade kameran framme hela tiden. Men fick en del jag blev nöjd med :) Förutom det har vi kollat på film, för det regnade i går, gått lite i affärer fick med mig en sak hem från Cubus, grillat och bara umgåtts :) Hade gärnat stannat några dagar till.

Kommentarer ;
Postat av: Emelie

Det var mycket trevligt :D

2011-08-03 @ 18:34:07
URL: http://volvoemme.blogspot.com/

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin