Ledig idag

Känns helt underbart, vädret kunde dock varit bättre men et regnar inte iaf. Så ska väl inte klaga. Älskling sov här inatt och åkte till jobbet för en timma drygt sen. Blev en runda på stan med honom innan. Hittade ett snyggt linne som jag ska köpa när jag har tid, hann inte ta ut pengar. Men det linnet ska bli mitt iaf. Fick med mig ett litet armband som jag har funderat på ett tag att köpa och nu är det gjort. Visar senare måste vila mitt huvud känner att det inte är med mig riktigt.

Kommentarer ;
Postat av: JenniferNilsmark

sv: jo de är bara bra med mig :) ska du göra ngt kul i helgen?

2011-07-07 @ 14:59:32
URL: http://nilsmarkens.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin