Jobba på semestern=inte kul

Då var lördagen avklarad bara söndagen kvar. Fick hoppa in akut i helgen tyvärr. Så denna helgen suger verkligen. Sitter hemma själv tills klockan blir ca 20.00 för då går jag och lägger mig. Har verkligen ingen lust att gå upp och jobba imon, speciellt inte när jag igentligen skulle varit ledig.. Ångrar mig lite att jag tackade ja. Men jobbar bara till tre imon ist för sex som idag. Så pga jobbet så har jag inte orkat redigera bilder sen Varberg ska försöka göra det imorgon. Men gräddet på moset var andå när dom som har hand om vilka vikarier som ska jobba var ringde igår, och frågade om jag kunnde jobba hela nästa vecka med. Dom visste inte ens om att jag va ledig.



Vill också vara ledig och bara bada och sola.


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin