Sitter i min lillebros rum

för mitt går inte att vara i xDoch det är det ända rummet som inte har en massa kartonger, eller delar i. I mitt är bräder och saker överallt. Men det börjar lika möbler nu iaf :P Jag sitter här medans pappa och Jocke sätter i hopp och flyttar på saker :P Sen ska jag bara visa hur jag vill ha det, och lägga in allt i lådorna. Men just nu ser det för jävligt ut xD Rummet kommer inte bli helt klart idag för mitt skrivbord kommer först på månsdag.

Det jag hittade på Ikea var slut. Så vi åkte till Mio i Nässjö och hittade ett men då fanns inte det i svart( jag köpte svarta möbler tillslut). Men då kunde man beställa med det skulle ta en vecka drygt. Så då åkte vi till någon äffar i Eksjö, och där hade dom samma men det kommer på måndag ist :P

Kommentarer ;
Postat av: Malin

sv; mmh det hade varit kul. Vi måste synas snart iaf, vill inte tappa kontakten mer än vad vi redan gjort !

2011-01-08 @ 13:42:11
URL: http://malinaxxelsson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin