Känner mig duktig

Har suttit och gjort läxor när jag är på semester+ att det inte var något jag igentligen inte hade som läxa *stolt* ;) Men hade inget att göra och visste att jag skulle få göra jätte mycket nästa lektion, och jag skulle inte hinna med allt. Gjorde lite i svenska och i hotell. Ska göra mer imorgon. Just nu går det ett jätte tråkigt pogram på tv:n och pappa har somnat med tv dosan i sängen, så jag kan inte byta. Så får väl sova jag me då :P Men kommer inte kunna göra det, sov drygt 2 timmar innan idag. Inte bra. Förövrigt åt vi världens godaste buffé idag, amrekansk. Supper gott!
Nehe nu ska jag försöka sova.


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin