Har hunnit med mycket idag

även fast jag sov bort nästan halva dagen :P Har fixat stallet, varit inne i ridhuset och tränat i ca 40 min plus en halvtimmas skritt hem och tillbaka, tränat 45 min, duschat, lagat mat, städat, lagt in en massa kläder i gaderoben och gjort nästan 5 sidor svenska. Känner mig lite duktig ;) Imorgon bär det av till Eksjö och träffa Sofia :) Ska även sova hos min plutt inatt :)

Ridningen gick oväntat bra idag, trodde inte han skulle orka något :) Men efter 40 min ganska hård träning var han inte ens svettig. Och då hade han även sprungit som en idiot hela tiden. Länge sen han hade sånt driv i sina bakben :) Kände inget av skadan heller, och konditionen verkar vara tillbaka nästan fullt ut :D Tränade mest på att samla han och arbeta han stabilt i form med övergångar och många små pauser, gjorde även lite skänkelvikningar och ökad trav på slutet.

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin