6 februari

Kommer bli en lugn söndag idag, skönt. Har varit iväg och ridit en sväng, i solskenet. Stäckte upp min muskelbristning igen dock, fattar inte hur jag lyckas är nog tredje eller fjärde gången nu. Prince blev så jäkla rädd för något ingen anning vad det var. Så han sparkade bakut och hoppade rakt upp i luften, sprang iväg och jag hade precis släpp tyglarna. Så jag flög upp ur sadlen och landade jätte konstigt igen. Hela ryggen knäcktes till så nu har jag problem med att gå. Tror jag har några smärtstillande tabletter kvar någon stans sen första gången. Så nu blir det att vila med film och godis ;) 


Magdas katt får stå för bilden. ;)

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin