02:30

Då har man precis landat hemma efter en låååång dag på praktiken, och en väldigt händelserik dag också. Blev iaf kvällens hjälte som tog hand om disken från 65 pers, som hade ätit och haft vinprovning;) mkt glas kan jag säga. Fick även sköta baren själv lite idag, sämsta raggnings repliken för ikväll var ," vi gör en deal tycker jag, om ru skriver ditt telefon nr först så skriver jag på kvittot sen" och " om jag lyckas förföra dig får jag leka med kassan då" den sista var inte så mkt till raggning men tyckte ändå den var dålig :p Nu ska jag sova och jag ska sova länge imon det förtjänar mina ben. Både knäna och hälsenorna värker.


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin