Dålig uppdatering under helgen

Kan börja med att säga att fredagen var trevlig, tackar alla för det :) Det blev inte riktigt så planerat, vi skulle först dragit till campingen och grillat, men vi hamnade alla hemma hos Wihpa ist :P Men gjorde inget.
Lördagen red jag en sväng och han är inte halt längre så bara att köra på igen. Träffade Jocke på kvällen när han hade kommit hem. Stannade där under natten och sen red jag även en sväng idag igen. Åkte ut till honom en stund senare på eftermiddagen igen. Tog lite bilder idag, fick ett ryck och tog med mig kameran. Så ska kolla hur dom blev nu.





Ali, Diddi, Fia, Kristian, Whipa :) En del av gänget. Mig och Elaine i bakgrunden :P


Tre bilder från fredagen :)

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin