Vilken helg!

Såhär roligt har jag inte haft på länge! :D I fredags blev det 20 års fest för Jocke med Magda,Emelie,Rickard,Tobbe, Oskar och Daniel :) Super nice. Har alltid kul med dom ;) Magda och jag sjöng så det ekade i hela huset och killarna slogs för det mesta :P På skoj då ;) Hela förmiddagen satt jag och Magda och kollade på roliga filmer på Youtube xD Vi var rätt övertrötta ;) Sen på kvällen blev det en tur till Nässjö. Magda hade missat att det inte gick något tåg hem till hennne, så vi fick åka och hämta henne :P Just nu har jag precis kommit tillbaka från stallet. Ridit Prince idag :) Blev bara lite skritt men känns bra att börja komma igång igen :) Nu ska jag ge mig ut och springa en runda, känner mig så slö och lat efter helgen. Bara gått runt i mjukis och segat ^^


Daniel vinner över Oskar ;)


Jocke,Oskar och Daniel ;)



Samma igen :P Om ni undrar vad Jocke har på huvudet så är det en pippiperuk xD Han fick en sån och någon polishjälm som han tvingades att ha på sig hela kvällen xD Fast alla hade hjälmen utan han, och ingen hade peruken xD


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin