Onsdag

Halva veckan gått, och snart helg :) Skulle behöva det, måste sova ut ordentligt. Och längtar efter min älskling.
Segaste dagen någonsin på praktiken idag! Har inte fått göra något, eller på morgonen fick jag göra mycket. Fixa massa sallad och förberda en till imorgon. Så jag hade hela tiden något att göra^^ Men när vi skulle äta kom det nästan ingen. Har varit lungt precis hela tiden, så har bara stått och glott. Så fick sluta 30 min tidigare^^ Men får troligen jobba lite extra imorgon bara för det... Känner inte riktigt för att gå dit imorgon, vill hellre tillbaka till skolan^^

Prince var iaf super pigg idag. Var som en studdsboll halva rundan. Men då hade jag något att göra. ^^ Får se hur det kommer gå nästa vecka när jag får börja jobba honom på tygel, hur mycket han kommer lyssna ;)




Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin