27/10

Onsadag, snart helg och jag mår inte alls bra... Har inte haft några krafter alls i köket idag. Har varit yr och känt mig konstig hela dagen. Plus att ryggen väreker sjukt mycket, och magen me. Vill inte bli sjuk nu lagom till lovet. Även fast jag måste plugga för det mesta. Har typ 10 olika sallader, fyra olika efterrätter och fem dressingar jag ska kunna ingridienserna och hur man tillagar dom. Men rädda mitt lov lite idag, hannskriva upp alla sallader och några dressingar idag. Så nu har jag inte riktigt lika mycket att göra ^^ Sen blev det frisören. Toppade, slingade och fyllde i luggen. Nu blir det med plugg, har prov imon igen och kan inget. Kommer inte gå lika bra på detta som förra.


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin