Jag överlevde ;)

Trodde aldrig att jag skulle komma upp idag. Ren tortyr var det :P Bättre blir det inte precis. När jag kommer fram till stationen står bussen där, Gött tänker jag, nu slipper jag stå och frysa. Men jag tänkte inte på att vi hade åkt hemmifrån tio min tidigare äv vad vi brukar så jag tog en tidigare buss. En som går en halvtimma tidigare :P Så fick snällt sitta och vänta i skolan i 35 min :P Men slapp iaf frysa ^^ Resten av dagen var bättre. Jobbigt att åka och rida när det va så kallt bara. Nu ska jag försöka plugga på mina sallader och det :P Provet var visst på torsdag som tur va och så ska jag börja läsa lite i boken jag valde på svenskan.


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin