Måndag

Måndag och ännu en ny vecka. Tur är att vi är lediga på onsdag^^

Idag gick skolan sjukt segt men har mycket lektioner, så kan bero på det^^ Kom typ nyss hem från stallet. Red inte idag för som sagt finns inte mycket bra ridvägar, just nu. Men gick ut i hagen och hälsade på han iaf ^^ Han är för jädra go hästen min när jag kommer till han får jag en puss av han (han trycker upp sin mule där han är som lenast mot min mun) och när jag går får jag en me :D kärlek till den ponnyn asså <3 Vet inte vad jag ska skriva mer ska sätta mig och plugga på idrottsprovet som vi har imon. Tror det är drygt 50 sidor :O Aja sånt är livet ibland, puss♥


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin