Hann inte blogga igår

Hann inte blogga något igår igen. Åkte till stallet runt 11 och var hemma halv två. Skulle fixa mig och sen åka till Joacim, men då kom mamma på att hon var tvungen att åka till stan vid halv tre för hon skulle på något vid kvart i. Så stessigt blev det. Hade typ 30 min på mig arr duscha, äta och fixa mig. Så därför hann jag inte.

Kvällen var super igen^^ Jag och Joacim gjorde inte så mkt. Båda va as trötta så låg och slöade i soffan och tittade på film, men det är mysigt det me^^ Sen gick vi ut och åkte fyrhjuling. Grymt länge sen jag gjorde det. Skit kul :D Senare på kvällen kom Becca, Kim och Rickard. Åkte till stan med regnade så åkte hem och glodde på mer film :P Men kul var det som alltid ^^)

Idag vet jag inte vad som händer kom nyss hem från stallet. Antingen om jag kanske träffar Joacim en stund idag me, för kommer inte se han på en vecka sen "/ Annars kommer det bara bli slapp^^
Puss♥

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin