God morgon

God morgon!

Då var det söndag och imon är det dags för skola igen. :( Orkade inte blogga något igår som ni kanske fattade. Men iaf igår gjorde jag inget satt hemma och glodde på tv. Som tur gick det en as bra film på 4. World trade center. Har sett den innan och tycker den är rikitgt bra. Idag vet jag inte vad jag ska göra. Ingen är hemma så kan inte ta mig någon stans så får la försöka se om någon vill komma hit en stund kanske. Ska iaf till stallet och rida en sväng senare. Skönt att få tänka på något annat. Nu ska jag gå och äta frukost, puss ha en bra dag♥


Kommentarer ;
Postat av: Ellinor Sjöberg' [fotoblogg / mitt liv]

sv; åhh, tror vilken du menar! ;] hha det är förbannat viktigt att hörlurarna ska va goa! ;)

2010-03-07 @ 11:19:43
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin