God kväll:P

Haha som ni kanske förstod har jag ingen anning om vad jag skulle ta för rubrik xD

Mamma och alla kom hem för typ en timma sen, dom har varit i Ullared ^^ Dom fick något ryck i morse och ville åka dit x) Så mamma väckte mig kl åtta idag och frågade om jag ville följa med. Men pallade inte då ville bara sova^^ Fast va klar vaken sen dess för hon började prata om annat, typiskt föräldrar? :P Aja dom hade med sig lite saker hem till mig :) En tunika,ett par leggins med nitar på, ett par jeansleggins med dragkedjor på, två linnen,lite rid kläder och vantar och så lite små prylar^^ Orkar inte ta kort på dom och lägga ut så får ta dagen outfit med dom ist^^ När jag nu har det kanske tar något i morgon? :P

Har nyss pluggat på idrottsprovet (duktig jag är (A) ) börjar få in lite i huvudet nu. Ridningen blev bara en lång skrittrunda, för det finns ingen stan att rida! Anntingen så är det blank is eller en massa snö så man fastnar. Nu är det en massa is övanpå också (kommer inte på vad det heter) och Prince han hatar det. Han typ fastar i det :S Sist jag red i skogen på en stig blev det så och han bara skenade iväg med mig. Kan inte all snö bara vara borta i morgon när man vaknar? Solen sken iaf idag och det va ganska varmt ute, helt otroligt ;)

Puss♥



Bilden är gamal som gatan ^^
Saknar mina naglar :(

Kommentarer ;
Postat av: e.

sötan ! <3

2010-03-07 @ 20:42:51
URL: http://elsaswedberg.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin