Trött i huvudet

Usch vilken dag! Det har varit full fart uppe på dagiset hela tiden. Var 12 eller 13 barn och alla sprang runt och skrek hela tiden. Värmen gjorde inte huvudvärken bättre heller :P Trodde aldrig dagen skulle ta slut ^^ Åkte till Prince direkt efter jobbet åkte bara hem och bytte om lite och tog med mig kameran. Kom på att jag inte har tagit någon bild på den nya hästen, länge sen jag fotade överhuvudtagen^^ Men ibörjan när jag kom stod alla och sov så då är dom så tråkiga att ta kort på:P Och det kom några tjejer och skulle ge dom äpple och då gick det knappt att ta några bra bilder heller, så blev inga jättebra och inte så många idag^^. Dom dyker upp senare :P Gick även en runda med han idag, ingen jättelång men nu får han iaf börja vara ute lite och röra på sig :) Märktes att han har stått inne mycket och bara gått i hagen, den vägen har vi gått 10000 gånger. Men allt var super läskigt ^^♥


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin