Sommarlov!

Går kvällen var riktig grym! Fast ändå lite sorglig att veta att vissa som man har gått med i tio år, kommer man aldirg mer se. Kommer verkligen sakna min klass speciellt våran sammanhållning. Men nu ska jag inte deppa mer över det för det är sommarlov äntligen.
Först hade vi samling i aulan, lite tal,uppträdande och betygsutdelning. Efter det fick man umgås med vänner och släkt lite och sen i matsalen för lunch. Satt där inne till tolv och gick in runt nio. Men det var inte alls så segt som jag trodde det skulle vara. Det var en massa lekar och annat. Våran klass lek va bäst^^ Tre manliga lärare skulle ha en gurka mellan bennen och så skulle dom hoppa fram till den tjej dom blev tilldelade (lärare), och då skulle tjejerna äta. Hur kul som helst. Äntligen fick man ge igen lite på dom lärarna man gillade minst ;) Efter middagen drog alla till parken. Jag stannade tills det slutade, tror dom flesta gjorde det. Var inte hemma förens vid halv fyra. Sen fick jag gå upp vid nio idag för jag skulle åka in och hämta ombytet, som jag inte ens bytte om till :P. Kommer lite bilder sen, har fler på en annan kamera men pappa har nog tappat bort min usb sladd till det :P Så får se om bilderna kommer upp lite senare, om jag hittar som^^.

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin