Helgen

Har ju vart sämst på att blogga i helgen, så tar ett inlägg med hela.

Fredag åkte jag till Skede vid halv sex ungefär. Alla skulle träffas där. När kanoterna kom började vi paddla till Aspö. Tog ungefär 1½ timma skulle jag tro. Varmt var det iaf. När vi kom fram fick vi sätta upp tälten. På kvällen satt alla runt elden och grillade mat och marsmellows (stavning?). Somnade runt fyra någon gång, lite sent kankske :P Som knappt tre timmnar :P

Lördag: Vaknade jag tjugo över sju av att några var uppe. Kände verklgen inte för att gå upp så tidigt. Men aja vi skulle vara iväg senast tio, så det behövdes. Frukosten kom runt åtta sen var det bara att börja packa. Började paddla runt halv tio. Denna gången ble det ännu varmare trodde jag skulle dö! Paddlade i ungefär fem timmar tror jag. Inte dåligt ;) Trött i armarna var jag när vi kom fram^^ Paddlade till Kvillsfors och sen åkte vi hem. Har nog aldrig varit så skönt att komma hem. Tog en dusch, skickade ett sms till Jocke att han kunde komma, tog på mig kläder och sen somnade jag :P Stackarn fick knappt liv i mig :P Var lite lagom trött om man säger så^^
Åkte in en stund till stan på kvällen med Rickard, men jag var helt borta i baksätet. Allt snurrade och mådde riktigt dåligt. Somnade typ hela tiden och jag menar jag somnade verkligen. Märkte inte ens att Rickard höll på att sladda. Låg helt däckad i sätet typ :P Jocke märkte det och såg att jag inte mådde bra så dom fick köra hem mig^^ Var knappt vaken när jag gick från bilen till dörren. Behövde verkligen sova!

 Tog lite bilder med mobilen men vet inte hur bra dom blev. Är dom hyfsade så kommer dom nog upp senare^^

Söndag: Sov till tolv, vaknde av att det var supervarmt i mitt rum. Skulle behövt sova en timma till. Men aja. Träffade älsk lite senare. Slö och trött var jag hela dagen och ville mest sova. Så blev mest film tittande och slappa. Det var ungefär hela söndagen :P

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin