Dålig med att blogga

Vet att uppdateringen har varit sämst,men har inte hunnit eller orkat. Igår var jag så sjukt trött (sov till kvart i ett), så orkade inte. Men nu kommer det ett inlägg om Liseberg och Västervik.

Västervik: Åkte dit på tisdagen och kom hem på fredag kväll. Knappt ett moln på himlen någon dag. Campade med hela familjen och så följde Joacim med. Han och jag åkte och tittade på speedway på tisdagen, för Vetlanda körde. Sen dagen efter gick vi på stan en stund, och jag hittade två T-shirts på Lager 157. Resten har gått åt att sola,bada och ta kort^^ Kommer dela upp korten så inte alla kommer samtidigt :P

Liseberg: Var hur kul som helst! Åkte dit med älskling,Rickard, Emelie och några andra som jag inte har träffat innan förutom två^^ Men den ena hade jag bara träffat typ 29 min innan:P Tio stycken blev vi samanlagt. Åkte kanonen och uppsvinget för första gången. Daniel och Joacim tvingade upp mig i kanonen, va inte lite nervös direkt. Åker inget som man sitter uppochner i. Men dom lyckades övertala mig. Och det var faktiskt inte så farligt som jag trodde. Uppsvinget var värre. Jag som är extremt höjdrädd fick nästan panik när vi satt som högst. Skakade rätt så länge efterråt :s Usch den blir det aldrig igen.

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin