Trötter

Det märks verkligen att man inte har kommit in i skoltiderna än. Kvittar hur tidigt jag somnar jag kommer inte upp och är alltid lika trött. Vilket gör skolan ännu segare. Idag hade vi två och en halv timma håltimma, så det blev till att sitta och tråka igen den. Det är så sjukt kallt ute så man vill helst inte gå ut. Åkte iaf till stallet efter och fixade allt sen stack jag till Erik i typ 5 timmar. Sen va det bara in i duschen och sen sätta sig med läxorna, usch. Det är också en sak som man inte har vant sig vid än. Visserligen är det bara två men är ändå jobbigt :P Gjorde nyss klart matteläxan så har tyskan kvar. Självklart har vi fått två läxor i tyskan fast en gjorde jag klart på lektionen idag^^ Men nu ska jag läsa vidare och hoppas på att jag inte somnar ;) Hörs imon, puss♥

Vet att mitt hår ser för jävligt ut men hade inte fixat det där så ni får tåla det ;)
 

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin