Tråkigt...

Sitter hemma och har så sjukt tråkigt. Erik har varit med i stallet idag för han skulle ta kort på mig när jag red, men det blev mörkt så himla fort så blev typ inga bra bilder =/ Och så åkte han hem väldigt tidigt idag me så har typ fått sitta hela kvällen själv. Men så är det. Så sitter och kollar runt lite på youtube om jag hittar något kul, och på andra bloggar. Men nu ska jag inte skriva mer för jag vet inte vad jag ska skriva x) Hörs, puss♥

Hittade detta klippet, tyckte det va ganska skönt ;) Tyvärr gick det inte bädda in så här är länken för er som vill kolla :)
http://www.youtube.com/watch?v=lYdVEma-xs0&feature=player_embedded

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin