Gäster hela helgen

Vi ska ha gäster hela helgen Jossan och hennes familj kommer hit:) Roligt fast lite synd me för då kan jag inte förlja med Rickard och dom och sladda på isen igen :P Dom skulle troligtvis göra det idag och så kul som jag hade sist följer jag gärna med ;) Aja ju har jag iaf städat och bytt om (har gått i mjukis kläder i dag.) Sen ska jag koppla in sladdarna från datorn till tvn tror jag, beror på om vi ska kolla på film ikväll^^ Tur att man har en pijkvän som man kan låna det mesta av ;) För kolla på min lilla mini pc med en skärm på 10" är inte så kul :P Hade varit annorlunda om det va på den stora men har inte det pogramet där. Ska lägga in två nya filmer med 17 Again och den nya American pie^^ Det är sjukt mycket minne i denna för att vara så liten :P Har redan bilder och fyra filmer tror jag och det är inte ens halvfullt ;) Men nu ska jag inte skriva mer för jag tror dom kan komma snart^^ Hörs kanske senare ikväll, puss♥



Mjukisbyxor-Team sportia
Linne-Monki
Kofta- Vet inte

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin