Trött idag

Är så sjukt trött idag sov typ tre timmar sen upp vid 5 åka med bussen vid kl 6 framme runt halv tio sen hem kl 9 och somna vid halv ett ungefär. Sov inget på bussen påväg hem så jag har iaf en bra anlednign till att vara trött^^ Men det va iaf kul. Vi kolla på Gp ponnyn, jung rider kupp, gymkana (stavning?) och världsklasshoppning. Var även frihetsdressyr och agility. Hittatde inte mycket på mässan en behövde inte så mycket. Hittade ett vitt dressysschabrak och ett lite ljusgrönt med ett silvrigt hästhuvud i en hästsko på kanten och en grimma med grimmskaft. Skulle skrivit dit Princes namn på det vita men när det va 30 min kvar tills bussen gick och det va en timma sen jag lämnade in det struntade jag i det för maskinen hade tydligen krånglat, och dom hade två jackor innan att göra. Jag gick ändå dit efter 45 min och frågade om det va klart med då sa dom inget om att maskinen va sönder. Blir lite irriterad över sånt. Aja får försöka hitta något annat stället att göra det på. Tog lite bilder också men dom kommer senare för jag måste börja plugga på har prov på onsdag, och jag har inte ens öppnat böckerna. Puss♥

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin