Städat klart

Nu har jag äntligen städat klart! Plockat undan allt, dammat och dammsugit :O Dukitig jag känner mig nu ^^ Snart ska jag fixa håret och sminket för sen är det nog dags att dra in till stan för Erik slutar snart. Om han inte kommer hit:P Ikväll har jag inga planer på vad jag ska göra så får se vad ödet bestämmer:P Hoppas på stan iaf kan man ju göra. Förkylningen har nästan gått över helt nu är lite täppt i näsan ibland och hostar lite, men är mycket piggare allmänt :) Hoppas allt är borta tills skolan börjar igen. Usch nu kom jag att tänka på att det är bara två dagar kvar av lovet :( Asså det går för fort med lov skulle behöva minst en vecka till. Men nu hinner jag inte skriva mer för ska äta sen fixa mig, hörs nog senare. Puss♥

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin