Slut på helg

Jaha då var det söndag igen. Usch orkar inte med skolan i morgon. Helgen har varit rikigt bra. Fredas var det bio med Erik. Såg ju snabba cash. Den va faktist rikigt bra tyckte den va lite seg i början och hängde inte rikigt med. Men sen blev den bättre^^ Efter det åkte vi hem till Erik och somnade redan vi kl 11 :O Fatta vad trötta vi va^^ Vaknade iaf tidigt redan tjugo över nio. Vi åt frukost och gick tillochmed en runda:P Sen tog vi det mest lugnt och åkte på stan på kvällen. Åkte mer Rickar och Bogar alltid lika tevligt ;) Kom iaf inte hem förens vid tio över två och skulle upp vid kvart över 9 ,för skulle hem kvart i tio och rida. Så är lite lagom trött idag ^^Skulle igentligen åkt hem men det pallade jag inte;) Så idag har jag ridit sovit middag i typ 2 timmar och pluggat. Nu ska jag försöka äta någon och försöka plugga lite för innan somnade jag med böckerna ;) Vi höres, puss♥ 

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin