Lite dålig uppdatering

Har varit ganska dålig på att uppdatera vet. Men aja nu kommer det iaf om gårdagen och idag.

I går var jag ledig så red och sen drog jag in till stan. Handlade lite och träffade Johan en stund sen vid typ 6 åkte jag till Erik. Senare på kvällen var det up, så då blev det stan. Åkte med Erik och Jimmy och självklart träffade man en massa där ^^ Det va iaf fett kallt så man kunde inte vara ute så länge innan man fick åka ett varv. Gick aldrig in för det va sån sjukt lång kö så hade fått stå ute och köat i typ 30 min i kylan. Nej tack.^^ Plus att jag troligtvis måste visa legg och jag har inget och på det kommer dom se att jag inte är 16 än, så kommer inte få komma in. Så är inge idé att stå och köa i 30 min och sen inte komma in tycker inte jag.

Idag vaknade jag hos Erik och sen åkte vi hem till mig och blir troligtvis bara att sitta här hemma nu och mysa.

Hörs när vi hörs, puss♥

Kommentarer ;
Postat av: Anonym

såg aldrig dig där ju ! ;o <3

2010-02-14 @ 20:23:13
URL: http://elsaswedberg.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin