Det slutar aldrig snöa!

Asså det är helt sjukt det har snöat nästan oavbrutet i två dagar nu! Inatt har det lätt kommt 30cm till. Vi har en stor studsmatta ute och metallringen och benen står kvar ute, och sen syns seriöst snart inte:O Vårat staket syns inte heller längre och det är kanske 50cm högt. Nu börjar man inse hur sjukt mycket snö det är. Snart kommer vi väl inte ut :P Innan har man klagat på att det aldrig är en vit vinter längre, men nu är det nog snö kvar till midsommar. Känns som det iaf nu. Det är lixom inte kul längre med snö nu det är så mycket så man vill ha bort den.

Igår blev det ingen stan så vi låg bara hemma och glodde på tv typ, för ut och gå vill man inte i detta väder. Ska snart in till stan igen för jag ska inte vara hemma ikväll för det ska komma gäster som jag inte känner, och då orkar jag inte. Kommer ändå bara sitta innen på rummet och dega. Nu ska jag fixa mig det sista sen måste vi åka för mamma och dom ska handla lite med. Hörs senare, puss♥

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin