Äntligen!

Äntligen har mitt internat börjat fungera igen. Efter tre dagar! Fattar inte vad det är som har vara fel. Brukar bli lite konstigt ibland och lägga av någon dag, men detta va nog längsta på länge. Aja bra att det funkar igen :)

Det har inte hänt så mycket det "vanliga" antar jag :P Skola, läxor, mer läxor^^ stallet och Erik. Har haft sjukt mycket denna veckan i skolan. Beror nog på att nationella proven börjar nästa vecka :S Kommer inte gå bra känner det på mig :S Denna veckan har vi iaf haft tre prov och har redan fått börja plugga till nästa, som va ska ha på tisdag. Så har två jag måste plugga på ikväll. Suuck vill ha sommarlov! Så jag kommer inte skriva mer för jag måste läsa vidare för kan inget typ. Bara hålla tummarna och plugga som fan.

Hörs i morgon, puss och sov gott :)♥

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin