Tråkigt...

Sitter vid datorn nu och har inget att göra, så tänkte blogga för att få tiden att gå lite :P Har inte hänt något spec idag skola och rida, hoppade lite idag är ju snart dags för tävling :) och jag ska faktist hoppa me inte bara rida dressyr fast vet att hoppningen säkert kommer gå åt helvete :P men något annat är det iaf ^^ Han hoppade väldigt bra idag lite tveksam på planket så får träna mer på det, och det är alltid lika jobbigt när mamma "tränar" mig hon hittar alltid något att klaga på även fast vi bara rider ut. Senare ikväll händer det väl inget spec duschade nyss så blir väl att sitta vid datorn en stund till,plugga och läsa i boken måste skriva bokredovisning snart. Men gör inget för boken är så jävla bra :D Ganska bra att ha en mamma som läser mycket kan låna en massa bra från henne ;) Boken jag läser nu heter iaf Bakom dålda galler och är en sann historia, så rekomenderar den om man ska läsa ;)

Letar efter ett par snygga skor som en idiot :P så säg till om ni vet någon bra hemsida/affär ;) tro jag vet ett par som jag ska köpa men har svårt att bestämma mig :P Måste också köpa en ny platttång då min är cp :S Några tips på bra?

Blev ett ganska långt inlägg men nu ska jag inte skriva mer för nu måste jag plugga (suck..)


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin