Elsa idag =)<3

Blir att åka till Elsa idag skojskoj länge sen :) Är väl på stan ikväll som vanligt hoppas att det är några roliga ute ;) fast vi brukar ha väldigt kul ändån så det löser sig nog :P Har precis gjort mig klar så väntar på att Elsa ska skicka att jag kan åka nu :P

Igår hände inget spec skulle ju varit med Marielle för det blev inte så förra helgen, men blev inte så igår heller :P så vet inte när det ska bli av :P Så igår hände inget spec tvingade hit min kära pojkvän typ kl halv 10 :P

Fråga Elsa nyss om jag kunde åka snart och då har hon inte ens börjat göra sig iordning, snacka om att hon är seg ibland har typ gått två timmar sen jag frågade när jag kunde komma :P menmen får la kolla på tv eller något så länge ;)


Kommentarer ;
Postat av: E.

hahahah , nu ska vi inte klaga här va ! ;) <3

2009-09-19 @ 16:01:12
URL: http://elsaswedberg.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin