Bästa skoldagen någonsin!

Idag va nog bästa skoldagen jag någonsin haft. Inte en ända lektion. Vi hade utedag idag och man fick välja att rida på ridskolan. Såklart valde jag det ;) så jävla gött va det en hel dag i stallet och rida på skoltid. Hoppas det blir fler gånger :)
Vi kom dit och fick göra "morgon sysslorna" sen fick vi välja häst. Jag valde en D-ponny som hette Shady Shandy tror jag :P En valack på 15 år sa dom tror det va någon blandning av arab i. Så himmla härlig inte så mcket utbildad i dressyr så det va lite tråkigt men jätte gå att rida. Insåg även att jag saknade ridskolan lite, ny häst varje gång och gå där och mysa med alla hästar och ponnyer. Men min favorit är ju såklart Princen ;)

Kom hem vid typ 1 fast slutade vad halv 12 ungefär, så har pluggat nu och sen ska jag in till stan med mamma en sväng. Ska kolla hom hon kan släppa mig hos Erik för kommer inte kunna träffa honom så mycket i helgen.


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin