Tråååkigt

Har varit hemma idag för när jag vaknade hade jag så sjukt ont ihalsen, och hostade. Men nu är det bara förkylning. Men tyvärr får man väl sitta hemma och glo för mamma får jag inte göra något, när jag sjuk. Vet att hon är sträng. Men det ända jag har gjort är att glo på tv :P Så kul har jag haft ;) Och så ska alla till stan i kväll så man kommer inte kunna sitta vid msn och prata med någon heller :P Visst är mitt liv jobbigt just nu? :P hah. Nejdå så farligt är det nog inte ^^

Men lite duktig har man varit iaf, har städat mitt rum idag. För imon kommer några släktingar :P Blir farmor hennes sambo och farfar och hans sambo tror jag :P  Men nu vet jag inte vad jag ska skriva, har ju inte hänt så mkt idag. Hörs imon, puss♥

Fotade lite och redigerade idag, blir så när man har tråkit. En bild inget märkvärdig^^


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin