Slut på rubriker

Har totalbrist på rubriker så därför blev det en tråkig :P

Idag kom farmor och dom :) Farfar och Birgit kunde inte komma för farfar låg hemma och va skit sjuk, hoppas inte att det är svinis :s Tror inte det men man vet aldrig. Så dag har man umgåtts med dom och hundarna ;) Nu sitter alla nere i källaren och glor på tv, och jag tänkte vara lite social på datorn :P Mer som har hänt idag är att jag red en sväng och så va Erik här en stund. Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer :P Tänkte gått ut och fotat med hundrana med har vairt skit väder, så blev aldrig av så kommer gamla bilder sen i sommras på dom :P  Men jag kommer inte på mer att skriva just nu, som vanligt :P Har verkligen blivit sämst på att lägga in långa inlägg, fast kanske bara är bra för då orkar folk läsa eller? :P

Hörs nog imon puss alla ♥

Ozzy :)



Elvis :) Tyvärr så blundade han :P


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin