Skolan har börjat igen

Jaha nu har skolan börjat igen suck.. Hade verkligen ingen lust med det och läxor fick vi också, men har inte pallat göra dom :P Allt var sig likt, förutom att typ 4 stycken hade färgat håret :P Och på torsdag är det min tur :D Ska färga underluggen och lite ner i längderna mörkbrunt. Hoppas det blir bra :) Becca ska hjälpa mig så det blir det säkert ;) Vet inte riktigt vad jag ska skriva :P Har inte hänt något spec idag skoldagen var bara extremt seg idag, det var nog allt. Men nu ska jag inte skriva mer för jag orkar inte, ska försöka bli allmänt bättre med bloggen ;) Igen :P hah

Hej då, puss♥

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin