Min dag

Min dag bestod av skola, någon förvånad? :P Trodde inte det ;) Men det va grymt slappt. Handledartid på morgonen men halva den gick åt i aulan. Sen hade vi rast från kvart över nio till kavrt över tolv tror jag, för då skulle vi lyssna på någon i aulan. Så slapp kemi och engelska. Sen 40 min svenska som vi bara lästa på och sist tyska.

Är lite halvt sjuk fortfarande. Hostar så jag tror att jag ska hosta upp lungorna ibland, och lite små förkyld. Red iaf en sväng efter skolan blev lite barbacka dressyr på stallplanden, för det blir ju mörkt när man kommer hem :P Ingen kul att vara ute i skogen när det är kolsvart och man inte ser något då ;) Men red iaf en timma :) Gick superbra, fast pigg va han. Märktes redan när jag hämtade han i hagen, tog ett tag innan jag fick tag på han för han bara lekte och studsade runt. Min lilla busponny ^^

Lyckades tigga till mig att jag skulle få åka till Erik en srund me, för den lilla ungen har ju köpt kanin unge. Så jag var ju bara tvungen att åka och kolla på den. Asså så jävla söt är avis fan :P Svart och är kritvit runt munnen och nosen, så himmla gullig asså. Är en lejonhuvad me älskar deras päls^^ Dom hade köpt ett marsvin också, tror den va Emils :P Men den va super söt me. Pytteliten och vit med ljusbruna fläckar. Kommer kanske bilder på dom imon, för om jag ska med Erik hem så ville han att jag skulle ta med kameran ;) För han ville ha kort så jag lär lägga ut några jag med då^^

Var allt jag hade om min dag ;) Puss♥

Jag och fia hittade denna på Ellas blogg i skolan idag, så jävla skön tycker jag ;) Älskar hanns skratt :P


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin