Frida tipsar

Ska försöka ha "Frida tipsar" några gånger, för jag har ju inget spec på min blogg ;)

Idag tipsar jag lite mascaror.

Förs ut är :
Double Extensions Beauty tubes, från Lóreal Paris. En riktigt bra mascara tycker jag, ger verkligen längre fransar. Och även fylliga, och det är smidigt för man behöver bara varmt vatten för att tvätta bort. Va riktigt nöjd redan från första gången jag använde den. Kostar ca 165kr. Men dom pengarna är det värt!


Nummer två som jag tipsar är:
Nivea Volyme nanodefinition. En helt okej mascara, ger inte så jätte fylliga fransar och inte så långa. Men ett tips till dom som har väldigt långa fransar. Själv använder jag det för att "fylla i" om det behövs. Kostar ca 119 kr.



Den sista jag kommer tipsa är :
Fiberwig. Vet inte från vilket märke det är, för jag tror inte det är så känt i Svergie. Men jag tycker den mascaran är helt underbar! Ger verkligen längre fransar. Tyvärr blir dom kanske inte så fylliga, så därför fyller jag i med den andra ;) Ibörjan tykte jag inte att det hände så mkt men ju mer man lägger på, ju bättre blir det. Både plus och negativt är att den är vattenfast och finns bara i det. Men jag rekomenderar den starkt! Kostar 220 kr så är lite dyrare, men är också värd pengarna.


Hoppas det gav lite tips och information, skriv gärna om det är något speciellt som du vill ha jämförelse på :)

Puss♥

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin