Det snöar!

Det snöar faktist här idag och har gjort hela dagen, både bra och dåligt. Bra för att man kan åka skidor,dåligt för att jag hatar snö annars :P Fast tyvärr är det typ storm ute ibland, så är fett kallt. Så det blir ingen ridning idag, men gör inte så mkt för han gick tre timmar igår :P Och träningen gick super,iaf på slutet :P hah

Allmänt är läget bra och skolan är sjukt seg och tråkig. Fast tror jag håller på att bli sjuk har haft ont i halsen i två dagar nu, så kommer nog bli förkyld snart brukar ha ont i halsen innan. Skolan idag har varit as jobbig. Vet inte vad det har varit med mig men allt har bara snurrat ibland,och det känns som jag ska svimma :S As jobbigt. Hoppas det går över. Vad som händer mer idag vet jag inte ska försöka komma in till stan och så ska jag fixa stallet. Men nu ska jag gå och städa rummet, för det är inte ordning iaf kan jag säga :P Just det imorgon blir det till att fixa håret :D Glömde skriva det :p Allt är klart med becca nu så ska gå efter skolan och köpa färg ;)

 Puss ♥


Kommentarer ;
Postat av: Malin

frida är SÖT :)

Malin skrattar åt "BU" , fasiken vad konstig jag är ibland <33

2009-11-04 @ 22:04:57
URL: http://livelovelearn.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin