Party imon :)

Imon är det fredag och up= fest :D Ska vara med Becca Emma och kanske Stina :) Så jag och mamma va och handlade lite nya kläder innan, och det va hennes förslag :O :P Hittade en del snygga saker ;)

Skolan idag va seg julmiddag och sen film i aulan. Tråkigaste filmen som finns typ vi kollade på Kalle Anka tror halva skolan satt och sov under filmen :P Inklusive mig^^ Sen var det bara två lektioner kvar slöjd som bara va halva tiden och sen data, och där va det film igen :P Fast en lite bättre.

Hörs imon, puss ♥

Bilder på kläderna, dåliga och snabba tagna.
Klänningen



Legginsen och en del av kamerabandet x)


Kavajen


Sjukt dåliga bilder jag vet och så köpte jag ett armband också ;)


Kommentarer ;
Postat av: nenne

snygg kavaj! :D

2010-01-02 @ 23:00:26
URL: http://livelovelearn.blogg.se/
Postat av: Frida

Sv: Tackar ;)

2010-01-02 @ 23:07:06

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin