Jullov!

Äntligen är jullovet här och jag vet att jag har varit sämst på att skriva dom senaste dagarna^^ Igår så kollade vi på lärarspex som jag iaf tyckte va kul :P och halva dagen hade vi lektioner. Idag hade vi en massa aktiviteter och sen elevspex. Det va sådär vissa saker va roliga^^ Sen va det dax för de efterlängtade betygen.. not :P Efter skolan drog jag till Johan i typ två timmar för min buss kom aldrig och jag frös ihjäl, och hem kom jag inte för mamma eller pappa kunde inte hämta mig. Sen drog jag till Erik en stund fick två julklappar till eller tre kan man säga den tredje va en trisslott, som jag fick av Eriks pappa :P Fick parfymen Black Star från Arvil Lavinge och ett vitt linne från gina, och så vann jag 50kr på min trisslott hah. Vinner aldrig på sånt :P

Vi hörs imon, puss♥

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin