Jobbig vecka igen..

Jaha ännu en jobbig vecka med massa läxor :P
Imon tyska
onsdag no prov
torsdag engelska och allt som har med syslöjden ska in
fredag so läxprov och inlämning
Är säkert något mer som jag har glömt. Så idag har jag pluggar fysik typ en timma, roligt nej :P

För övrigt har min mobil dampat sönder, kunde typ inte öppna sms och dom raderades :S Så har fått byta till min gamla "tegelsten", men även den är lite halft sönder :P Så hoppas mamma och pappa fattar att jag behöver ha en ny nu :P Det jobbigaste är att den är ungefär dubbelt så stor som min förra på höjden så det käns som fikan ska spricka, när man inte är van och så är det en sån uppfälbar och jag hatar det just nu :P Men ska inte klaga mer på mina mobil problem nu :P

Hörs sen,puss ♥


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin