Hemma igen

Då va man hemma från farmor och allt julfirande är slut. Så nu får man se framemot nyår :D Hos farmor va det ett riktigt ös :P hah men det är bara kul. Vi va en hel del människor. Min familj,båda mina fastrar med deras pojkväner, min morbror med hans sambo och deras tre barn och sen farmor och lennart. Allt va bra men sen vid typ halv två på kvällen vaknade jag och behövde spy :S Hoppas det inte är magsjuka. Har inte spytt något mer men magen gör skit ont :s Hoppas det är bättre imon för då kan man kanske hitta på något. Hatar att vara sjuk på lov, och jag lyckas alltid bli det. Hade med mig kameran till farmor men blev inte så många bilder för det regnade typ hela tiden, så får se om det kommer några bilder.

Hörs imon, puss♥

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin