Glad :)

Blir ett sent inlägg ikväll igen men så är det när det är lov ;) Ligger i sängen med min nya dator, det är en rosa mini pc som jag äntligen har kunnat köpa ;) Kanske lägger in en bild på den imon :P

Idag har jag varit hos Erik en liten stund åkte hem vid typ kl 6. Sen har jag inte gjort så mkt släppt in hästarna typ. Erik och jag gjorde inte så mkt, är ju så sjukt kallt ute så vill ju inte gå ut. Så vi satt inne och kollade på film och spelade tv spel :P hah Kollade på den nya American Pie filmen, så sjuk rolig va den :P Rekomenderas om man tycker om sånna filmer ;)  Nu blir det till att tagga tills imon, då blir det party ;) Blir säkert kul :)
Vad ska alla andra göra på nyår?

Men nu ska jag inte skriva mer. Puss alla och gott nytt år! :)♥


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin