Brist på rubriker

Nu va det jävligt länge sen jag skrev ett inlägg, så bäst att jag gör det nu :P Men har faktist inte hunnit har varit mycket med hästen och skolan, så jag har inte orkat.
I veckan va det bara plugg och hästen och i fredas va jag hemma från skolan. Mådde inget vidare :P och igåt sov jag hos min bby <3 Som jag redan fått en förtidig julklapp av, fick igentligen inte öppna den men jag tjatade till mig det :P haha. Det va ett halsband som jag hade sagt att han gärna fick köpa åt mig :P Det är ett silverhjärta med ett f framför från glitter. Problemet är bara att jag har ingen aning om vad jag ska ge han. Har tänkt as mycket på det men jag har några allternativ med vet inte om det är något han vill ha/behöver, så vet inte vad jag ska göra. Några bra tips?

Nu ska jag gå och lägga in en massa renkläder som mamma lagt in på rummet. De ligger över hela sängen så är nog bäst ;) Ha de bra, puss♥

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin