Totalt ovärd dag

Dagen börjar med att jag försover mig, ganska så rejält dessutom.. Stressar som en idiot och hinner med bussen. Kommer till skolan och alla säger att engelska läraren är sjuk. Då fick man ett hål på 2 timmar när man kunde haft sovmorgon ist och sluppit sressa. På svenskan satt vi i 1½ timma och gjorde inget bokstavligt talat. Sen på idrotten skulle va haft bugg men det blev inte så, så ist fick vi gå en runda på drygt 7 km och jag trodde aldrig vi skulle komma tillbaka till stan. För det första gick läraren så himla snabbt så vi tappade bort honom efter 2 km. Sen var vi långt ute på landet och strosade. På grusvägar bland hästar, kor och små stugor. Känner på mig att jag kommer ha en rejäl träningsvärk i mina ben imon.

  


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin