Sen bloggning

Har precis krypit ner i sängen med tv:n på. Kom hem för en liten stund från min älskling. :) Nu ska jag läsa lite och försöka sova, sovmorgon imon. Skippar gymträningen pga förkylningen och hosta nu när man ska ha gäster i helgen, och en inneboende. Så hon får sova något när hon är här, och inte bara hör mig hosta och snörvla ;) Så ska försöka ta det lite lungt.

Annars har dagen rullat på bra. Engelska, svenska sen idrott. Blev färdig med svenska inlämningen idag känns bra och ha den gjord. Så har sovmorgon nästa tisdag :) Fick även sluta tidigare idag pga av att jag inte kunde vara med på idrotten, så stack till stallet med mamma. Vi hjälptes åt idag. Så hjälpte henne hemma sen. Städade både köket, lagade mat och gjorde äppelpaj, jag kan vara duktig om jag vill ;) Nehe sova var det, är sjukt trött.



Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin